VOLKSWAGEN GOLF - Golf GTE 1.4TSI GTE
Over deze VOLKSWAGEN GOLF - Golf GTE
''Vanaf 1967 zijn wij u van dienst, al 55 jaar vertrouwd dichtbij.''
Autobedrijf Stegehuis is een echt familie bedrijf waar de derde generatie inmiddels ook al meewerkt.
Zowel in onze showroom als buiten hebben wij een ruim assortiment occasions in allerlei merken.
Al onze auto's worden standaard geleverd met het volgende :
* Geldige APK
* Reinigen van de auto
* Afleverbeurt
* Standaard 6 maanden Garantie + 6 maanden wettelijke Garantie
* Distributieriem (indien nodig)
Dit alles zodat u zorgeloos bij ons weg kunt rijden in uw nieuwe occasion.
Bent u niet in de gelegenheid om binnen openingstijden een occasion te komen bezichtigen? Neem contact met ons op.
Ook buiten openingstijden staan we u graag te woord.
*Hoewel onze advertenties zorgvuldig zijn opgesteld, kunnen er geen rechten aan worden ontleend.*
Autobedrijf Stegehuis
Verzetstraat 7
7671 GH Vriezenveen
T: 0546 - 561 828
E: autobedrijfstegehuis@gmail.com
Afleverkosten | € |
Wegenbelasting | € 246 p/kw info |
Kleuroms. | Zwart |
Km stand | 172.265 KM |
Bouwjaar | 02 - 2015 |
Brandstof | Benzine |
Actieradius | Km |
Vermogen | 110 KW / 150 PK |
Topsnelheid | Km/u |
Acceleratietijd 0-100 | 0.00 sec |
Acceleratietijd 80-120 | sec |
Motorinhoud | 1395 cc |
Aantal cylinders | |
Boring x Slag | 0.00 mm |
Max koppel | 0.00 Nm |
Compressieverh. | 0.00:1 |
Rijklaargewicht | 1599 Kg |
Tot. toegest. bel. gew. | 2020 Kg |
Tot. aanh. gew. geremd | 1500 Kg |
Brandstoftank inh. | 0.00 L |
Verb. binnen beb. kom | 0.0 L / 100 Km |
Verb. buiten beb. kom | 0.0 L / 100 Km |
Verb. gecombineerd | 0.0 L / 100 Km |
Co2 uitstoot | 0 g/Km |
Elektrische specificaties
Type | Benzine |
Accu eigendom | |
Accu capaciteit | kWh |
Verbruik / 100km | kWh |
Actieradius gemiddeld | Km |
Actieradius Winter | Km |
Actieradius Zomer | Km |
Laadaansluiting | |
Laadvermogen | kW (AC) |
Laadtijd | minuten |
Laadsnelheid | Km/u |
Snellaadaansluiting | |
Snellaadvermogen | kW (DC) |
Snellaadtijd | minuten |
Snellaadsnelheid | Km/u |